המדריך המלא לנטוורקינג אפקטיבי
איך להיות מוצף בלקוחות מהפניות מפה לאוזן
אני שמחה להעניק לך את המדריך,
כתבתי את המדריך מתוך נסיוני הרב בקבוצות נטוורקינג
מתוך המדריך ליצירת הפניות ולקוחות משלמים, כל חודש, באמצעות נטוורקינג
אם ברצונכם להגדיל את מספר הלקוחות שלכם, עזרו לאחרים להגדיל את מספר לקוחותיהם. "אנו מסתכלים על הדברים בצורה חיובית" אומרת חברה באחת הקבוצות, "נפגשים עם אנשי עסקים, לא יושבים באפס מעשה ומקטרים על המיתון. המפגש, מיסודו, מקנה את המודעות לכך שכדי לפרוץ את גבולות העסק הקטן צריך לעשות משהו - להשקיע".
אם אנחנו מלמדים אנשים להתנהג בצורה שהם רוצים שינהגו כלפיהם, אנחנו מלמדים אותם רישות עסקי.
השיטה
הנהגת הסניף מדריכה את החברים ואת המצטרפים החדשים בשיטות העבודה של הארגון. "מפה לאוזן" הינו אמצעי השיווק היעיל ביותר והכלכלי ביותר.
הקבוצה מספקת סביבה מובנית המאפשרת את הפיתוח העסקי והחלפת ההפניות העסקיות בין אנשי מקצוע. לפגישות, שנערכות מול מסך המחשב או בטלפון הסלולרי יש סדר יום מאורגן ומסודר.
החברים מקבלים הדרכה כיצד להציג את עצמם ב- 60 שניות בצורה היעילה ביותר. חבר מקבל הזדמנות להרצות לפני החברים על מקצועו, ובכך לאפשר לחברים להבין טוב יותר את מי אפשר להפנות אליו. החברות בקבוצה מאפשרת ללמוד מהי ההפניה העסקית לה אנו מצפים ובאיזה דרכים נשתמש כדי לקבל אותה.
מלא את הפרטים מטה ובדואר חוזר תקבל את
הקישור להורדת המדריך
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם
שולה שדה 054-5223838
מנכ"ל פלא-נט
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר